Linux -Arm STM32F

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 4 19:44:56 CEST 2023

Určitě je dobrý to umět zkompilovat z řádky, ty nástroje se mění.

Ten CB nemá takové plné intelisence a taky nakofigurovat pro debug se
dá, ale musíte o tom něco vědět. To VScode je sice moloch, ale půjde to
lépe. Nebo ještě lépe VS. Možná taky budete v jednom editoru editovat, v
druhém kompilovat a v třetím debugovat, a do produkčního prostředí
překládat přes příkazovou řádku.

Jirka