Trackball

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 4 19:07:48 CEST 2023

Zamysli se nad slovem "pen mouse". Já používám tento typ:
https://www.aliexpress.com/item/1005004952695856.html
(náhodný výběr stejného typu).
Za tu cenu jich mám kolem sebe rozházeno několik hrstí (v práci, v
dílně, na stole, ...) a jsou vážně super.
Nejprve se mi nezdálo to velké rozlišení, ale zvětšující-se monitory a
praxe můj názor změnili.
Co je špatné:
u tohoto modelu není mačkací kolečko, to mi v CADech schází.
jak je to na vejšku, tak to často shazuji, když máchám rukama kolem.
Co je dobré:
je to mimořádně pohodlné.
nikdo ti to nekrade a nepůjčuje si to, bo se to každému zdá divné.

Já používám levnou verzi na jednu AAA baterku. Balíček tesko baterek
(10ks) mám v práci na slabší dva roky, doma déle.