Re: Startovací kabely - návod z internetu...

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Duben 3 11:20:42 CEST 2023

iko napsal(a) dne 03. 04. 23 v 9:37:
> Ked uz sme pri nabijani, mozem nabijat baterku zapojenu v aute? Niekedy to tak robim, niekedy nie. Zatial sa nic nestalo. Je to este normalne auto bez smart nabijania veci (H i30).

Nabíjím tak už roky.
Když jsem ji kdysi odpojil, zapomnělo rádio kompletně všechna nastavení (včetně stanic), baterka už stejně nemá ani šroubovací víčka, která jsme dřív při nabíjení otvírali (resp. snad je má, ale přelepená), ... a co by vlastně ta nabíječka měla dělat špatně? Tak nabíječku prostě připíchnu na baterku, zapnu a je to.
P.