warning v Arduinu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Duben 3 09:46:50 CEST 2023

Pane Anděl, poslal jsem vám přes úschovnu všechno, co k tomu měniči mám.
Jsou tam dva různé komunikační protokoly, verze 1.3 a verze 1.7.
Předpokládám, že můj měnič má tu novější, ale ještě jsem s ním spojení
nenavázal.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 3. 4. 2023 v 2:19 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>