warning v Arduinu

Pondělí Duben 3 02:19:32 CEST 2023

Dobrý den,
sice neparadím, ale zeptám se. Měnič Goodwe budu mít taky, někdy
začátkem září bych měl mít FVE nainstalovanou. Kde se k tomu dá sehnat
nějaký
popis komunikace? Má tam být linka RS485, chtěl bych jí využít. Sice mi
říkali, že všechno je přístupné přes webové rozhraní, ale to mi přijde
pro ovládání měniče jako hodně nepraktické.

Anděl