warning v Arduinu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 2 17:53:40 CEST 2023

Dobrý den,
pokouším se o komunikace s měničem GOODWE  a trápím se tady s překladem v
Arduinu - překladač mi píše
223:21: warning: invalid conversion from 'int' to 'word* {aka unsigned
int*}' [-fpermissive]
ten řádek 223 vypadá takto :
CRC_GOODWE = sCRC16(*Message, 6);

Má to sloužit k výpočtu CRC pro komunikaci s FVE měničem GOODWE
Message je pole o délce 6 znaků, délka je zatím natvrdo 6. Nějaké CRC to
spočítá, ale nevím, co s tou warning hláškou.

Ta volaná funkce je opsaná z manuálu měniče
a po drobných úpravách pro Arduino a moje zvyklosti vypadá takto :

word sCRC16( word *Msg, word DataLen)
{
byte CRCHi = 0xFF ;
byte CRCLo = 0xFF ;
byte uIndex ;
while (DataLen--)
{
uIndex = CRCHi ^ *Msg++ ;
CRCHi = CRCLo ^ F_CRCHi[uIndex] ;
CRCLo = F_CRCLo[uIndex] ;
}
return ((word)CRCHi << 8 | CRCLo) ;
}

To F_CRCHi a F_CRCLo jsou pole hodnot pro výpočet CRC, ty jsem okopíroval
beze změny.
Nevíte někdo prosím, jak tu hlášku odstranit ?
Vypadá to spíš na formální chybu, int tam nikde nepoužívám, jsem zvyklý
psát word pro 16 bitivé proměnné.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje