MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 1 14:11:43 CEST 2023

drive jsem mel ten airbrush system, kde bandaska byla na ose Z, lih se
prisaval a spinal se jen tlakovy vzduch mimo router.
problem byl s tim prevysenim bandasky, odtekani lihu po vypnuti atd.
ted nove je lih i vzduch tlakovej, coz je velka vyhoda, vse se spina
mimo router a na ose Z se jen nastavuje skrceni.
to skrtiko na kapacku bych jako nouzovku zkusil, ale nebude mit asi rado
to tlakovani. bandasku na osu Z uz ne.
ty cerpadla jsem chtel obecne vyzkouset a jsou fajn.
ke snizeni prutoku me napadlo dalsi reseni a to udelat roz_x_deleni
cesty za cerpadlem a treba 3 odbocky ze 4 bych vracel zpet do nadoby s
lihem. takze treba tech 5m1 / 4 je uz pekne. samo by slo asi delit i
prurezem rozdvojky, atd. porad je kde co vylepsovat :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín