E-ink 7.5

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Duben 1 13:49:20 CEST 2023

Když se e-ink poprvé masově objevil asi před 20 lety, tak to byl
displej, který můžete zmačkat a nic se mu nestane, extrémně levný. Vyšel
dokonce jako příloha pánského časopisu jako proměnlivá reklama, ten
displej měl to mít cenu kolem 20Kč. Ale i tady jsme se o tom tehdy bavili.

Pak ho adoptoval kindle, e-ink se stal naprosto nedostupný a začal být
křehký.