MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 1 08:54:23 CEST 2023

hezky vikend.
vcera dorazila z dratku peristalticka cerpadla na pokusy.
pouzil jsem to s nejmensim prutokem 2-17ml/min. pri napajeni z cca
8V(cca 2x lion) + jejich pwm regulator, jsem se dostal na na realne
davkovani mezi 3-5ml/min. pod uz neni jistota, ze se roztoci moturek.
tady je asi misto na krokac :-) clovek by neveril, ze i 5ml/min je porad
zbytecne moc. rozhodne proti airbrush strikaci pistolce. pri prepoctu
60kc/l lihu je to 18kc/h. uvnitr toho cerpadla je hadicka 1/3mm, takze
nic mensiho rozumne uz neni dostupne.
pokud se na silikonovou hadicku nasadi bezna davkovaci jehla se zavitem
Luer Lock a s pidi otvorem, dal jsem vnejsi prumer 0,4mm, tak to krasne
plynule dostrikne par centimetru, proste idealni pro zavitovani a vrtani
hliniku na stojanovce. to mi strasne chybi. kdyz mam xx der na xx
panelech a musim porad brat jehlovej davkovac s lihem/IPA pak udelam
otvor/zavit, a tak dokola. pak by takovato "automatika" s jehlou byla
super ! jen posouvat a derovat, to je na dve ruce akorat.
mechanicke provedeni plastoveho cerpadla je celkem hodne optimalizovane.
  tre se primo pidi osicka o plastove krouzky.
provedeni s loziskama a krokacem s rizenim, by byl posun o hodne dal.
za ty penize je to i tak hodne muziky a s jistotou kolik clovek davkuje
lihu/IPA pekne v cislech a ne kapanim jen podle tlaku, trysky atd.
jeste objednam nejakej ten novej jemnej skrtici ventil, kterej ale zase
od te doby, co to o tom dikutovali na na akvaristice neni bezne
dostupny. preci jen chlazeni na routeru je hotove a pokud by to ten
ventil resil, neni potreba to zbytecne predelavat.
cerpadlum zdar !
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65