Re: OT: konektor/kabel pro spotřebiče BOSCH

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Září 30 13:50:33 CEST 2022

Ano, s těmi Fastony a nějakým vytištěným krytem to chci zkusit. Je to
udělané tak, že jakmile se ta jednotka zasune na své místo, konektor je
naproti otvoru v šasi. Při zasunutí konektoru nejde jednotka vytáhnout.
Nesmí to tedy být delší než původní konektor a současně se to musí vejít
do krytu desky. Další možností je připájet na desku rovnou kabel, což by
bylo asi i nejspolehlivější, ale hůře se ta jednotka bude dávat na své
místo. Nicméně hledání originálního konektoru již asi nemá cenu.

EH