Re: elektrická vrata

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 30 10:36:24 CEST 2022

Já umím odpovědět jen na tu otázku "proč".
Je to běžná ochrana, jednak proti tomu, aby to přivřelo kočku (nebo malé
dítě) do vrat a taky když už to přivře třeba klacek, tak aby to
neusmažilo ten motor.

Někteří výrobci dělají něco jako "nárazník" - taková guma o kterou když
se opřu, tak se rozpojí a zastaví motor. To má v zásadě stejnej efekt,
jen jinou realizaci.

P.S.: já jsem na těchto komponentech "prozatím" trochu ušetřil (chápej,
před patnácti lety, když jsem vrata dělal, tak jsem se na to vykašlal a
dnes už to asi nedoženu).