Vintage PCB, was: Re: Zase jedny hodiny

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Září 30 09:06:08 CEST 2022

Zdravím,

jak už někdo psal, byl to Propisot. Používal jsem "hybridní" technologii,
že v místech průchodů na součástky jsem přenesl kolečka z propisotu, a pak
spoje nakreslil lihovou fixou.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby