Vintage PCB, was: Re: Zase jedny hodiny

Pátek Září 30 06:37:18 CEST 2022

Na severu obcas k dostani byly, pamatuju asi 3 motivy pro tyto ucely a
ten nejuzitecnejsi se shanel hur ale slo to. Fungovalo to za slneni
sousty odminek (cista deska, ne moc stary/znecisteny propisot, vymazlene
tlacitlo...)
Akorat cena nebyla tehdy moc lidova, uz nevim jiste, 11 Kcs? To byly
tehdy 3-4 piva ;-)