Vintage PCB, was: Re: Zase jedny hodiny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 30 05:41:19 CEST 2022

Propisot jsem používal, jen to chtělo vychytat drobnosti.
Za prvé zručnost a za druhé to chtělo duplikaci.
Tj. na stejné místo dvě vrstvy. Leptal jsem v kyselině s tabletami
kysličníku.
Dělal jsem i oboustranné desky i pro více jak deset TTL a brzy jsem
přešel na CMOS.
U obostranných desek jsem dělal každou stranu zvlášť s tím že již
hotovou jsem ochránil
nitrobarvou a po skončení druhé strany umýt acetonem, tedy nitroředidlem.
To samé při leptání první strany, pak vrtání a znovu Propisot z druhé
strany aby to sedělo.
Laserovky před 89 rokem zrovna moc nebyly :-)
Mně se s tím dělalo lépe než trubičkovým perem.
Tady v Praze byl opravdu velký výběr a netlučte mne mám dobré kamarády i
v Brně ;-)
Zrovna dneska si jednoho pustím na ČR Dvojce, noční proud.
Hezký den,
Jindra Polívka