Vintage PCB, was: Re: Zase jedny hodiny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 28 21:54:55 CEST 2022

https://github.com/mitxela/kicad-round-tracks
https://github.com/NilujePerchut/kicad_scripts

Jsou tam obrázky, fakt se to dá. Podle toho jak moc blbě nakreslíte
předlohu, může to vypadat tak, jako by to kreslila opilá opice. Ten
algoritmus je jednoduchý - tam, kde je úhel, na rovných čarách se určí
body v nějaké (dané) vzdálenosti od vrcholu, spojí se rovnou čarou,
původní spojení se zruší. Tak vzniknou dva nové úhly a pokračuje se rekurzí.
Problém je, že gerbery jsou pak obrovské.

Mrazík