Zase jedny hodiny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 28 19:06:31 CEST 2022

Díky, ale už jsem to odpískal. Byl to jen takový chvilkový nápad, když
jsem v Kicadu vykouzlil zaoblené spoje, tak mě napadlo udělat něco v
retro stylu. Ale ten theremin možná zkusím s procesorem, je to pro mě
větší zábava. Pro ladění bych použil ultrazvukové dálkoměry, mělo by to
být přesnější.
Teď jsem se začal bavit tím, že přepisuji System View Description parser
podle standardu CMSIS. Prší, dělám na tom už asi 14 dní a jsem pořád na
začátku. To mi asi přes zimu vystačí, je to hodně složité.

Mrazík