Re: Čtení polohy potenciometru bez AD převodníku

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Září 28 18:29:13 CEST 2022

To je dobrá poznámka. Tímto směrem jsem se také koukal a překvapilo mne,
že samotný převodník stojí více než dvojnásobek ceny procesoru
PIC16F15213, který ten převodník obsahuje.
... a pak blechovitost toho pouzdra, to je jasné.

Proto jsem se začal rozhlížet, jaké jsou alternativy.