Re: Čtení polohy potenciometru bez AD přZXZvZG7DrWt1

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Září 28 18:19:09 CEST 2022

a-ha, tak teď už rozumím otázce. Odpověď je taková, že mne to trochu
trápí proto, že řešit na osmibitu exponenciální rovnice je komplikované
a zdlouhavé. Proto bych se tomu rád vyhnul.