Re: Čtení polohy potenciometru bez AD přZXZvZG7DrWt1

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 28 18:12:35 CEST 2022

>Bude pak mít čas na sledování
>napětí na kondenzátoru?

No ja nie som PICkar, ale rec bola o timeroch a komparatoroch, takze toto
si myslim ze je vyriesene v HW.

Na ten prepocet sa daju pouzit tabulky, ide o relativne malo bodov. Znova,
nepoznam ten konkretny PIC, mozem sa mylit, moze to byt zbytocne
zdlhave/tazkopadne.

Ked uz ste spomenuli '51, tak prva polovica
http://aem-origin.microchip.com/content/dam/mchp/documents/OTH/ApplicationNotes/ApplicationNotes/doc0524.pdf
(myslim ze povodne to bolo napisane k AT89C2051).

wek