OT Energeticke grafy

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Září 26 14:30:15 CEST 2022

Náhoda to asi není, při tom výkonu a běžné spotřebě domnácnosti to asi
bude dost podobné u všech....
Jinak podobnou elektrárnu, která je 100% vytížená tak je schopná vyrobit
kolem 70kwh denně při slunci,
a tady na této doma udělá maximálně asi tak 35kwh a to musí běžet klima
a tuna dalších věcí....
Jinak běžně třeba jen 20kwh....... To bude to proč to všem vychází tak
podobně, ta spotřeba je prostě
+/- danná....

Když vezmu tu firemní, která umí spotřebovat vše co vyrobí ale mám data
jen pro letošní rok.....
Solar produkce 7550 kWh..... Takze uz ted jsme zhruba na dvojnasobku
tech 4MWh/rok z domacnosti....

Jo ty ztráty jsou strašný, domnivám se že v hodnotě do baterie bude i
spotřeba měniče VICTRONu no
a pak taky ztráty při nabíjení a pak zase zpět při střídání to číslo je
fakt hrozné 50%, ale to je realita........
Plocha zabrana panely myslim 51m2....

Zdeněk Aster