OT Energeticke grafy

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Září 26 13:22:39 CEST 2022

Jeden panel má rozměr 1000x1700mm, je jich 14 kusů na východ a 14 kusů na
západ. Střecha je zaplněná tak, že se kolem toho ještě dá chodit, ale další
panel už by se tam vešel nejspíš jen na úkor přístupu.

Spíš uvažuji o mobilní zimní instalaci na dvorek, čistý jih. Ale přes léto
by to zavazelo.

Ohledně využitelného a využitého výkonu, tak samozřejmě ten využitelný
nezměřím, dokud ty přebytky neumím někam udat (TUV a/nebo DS). Pálit to
přimotopem mi přijde zvrhlé.

Ohledně finančních výpočtů, ono se na to pochopitelně dá dívat všelijak.
Zeptejte se mě za 10 let a budu vědet jistě, jestli to bylo zbytečné (a něco
jsem se naučil), nebo jsem na tom dokonce ušetřil. Anebo jsem to celé zas
prodal :-) Zatím se k tomu stavím tak, že jsem doposud ušetřil 7000Kč tedy
1.5% investice.

Můžu (spíše privátně) poskytnout přístup na Victron VRM portál, kde se dají
vyčíst přesná data.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/