OT Energeticke grafy

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Září 26 13:00:40 CEST 2022

Tak realne data panely 10kwP a menic 5kw. Neni to uplne asi vzorova
instalace.
Data za rok 2021

Spotreba
ze site 2061 kWh z baterie 1079 kWh ze solaru 2240 kWh celkem 5380 kWh

Ze solaru
2062 kWh do baterie, 2240 kWh prima spotreba, celkova produkce 4358 kWh.

Já mám i info z jednotlivých sekcí, které směřují a na různé směry,
jenľe jak se
spotřebovává ne vąechno a né vľdy tak ty údaje by byly teľce zkreslené.....

Zdeněk Aster