OT Energeticke grafy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 26 09:44:05 CEST 2022

Z příspěvku pana Wáclawka jsem měl pocit, že počítá výrobu.
Nikoli využitelnou výrobu.

Pokud by se brala využitelná výroba, tak pak je to o něčem úplně jiném.
Třeba proto, že abych si kryl aspoň nějakou rozumnou část zimní spotřeby,
musím panely brutálně předimenzovat. A v létě naprostou většinu
elektriky z nich nevyužiju.
A pak má smysl analyzovat jen to zimní období.

PL