Re: Rentgen VN trafa

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Září 26 09:35:39 CEST 2022

Mě překvapuje ostrost toho snímku. To je exponovné zubním rentgenem?
Lubor

> Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 26.09.2022 08:20
> Předmět: Re: Rentgen VN trafa

Ano:-)
 Cílem je získat AC výstup a pustit do násobiče.

 PH

Dne 26.09.2022 v 7:28 Pavel Kadečka napsal(a):Hezké. Bude pacient potřebovat nějakou operaci? :-)P.K.
ne 25. 9. 2022 v 21:30 odesílatel Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz <edizon na seznam.cz>> napsal:Dobrý den všem,
 Nedávno jsme naskenovali čínský VN trafo ke 40W CO2 laseru. Akorát se
 vloudila chubička, že jsem si uložil RAW data a zapomněl na korekční
 snímek pro ekvalizaci, tak jsou vidět hranice čipů, vadné pixely i
 nakřáplej okraj.

 https://dejvice.cz/edison/tmp/trafortg.png <https://dejvice.cz/edison/tmp/trafortg.png>

 Obrázek je lehce matoucí, protože nebylo místo a musel jsem kabely
 omotat okolo.
 Jinak se zdá, že je uvnitř hezky vidět VN dioda a asi nějaký kondíky.