OT Energeticke grafy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 26 03:48:16 CEST 2022

Myslím, že taková zaužívaná (a dobře zapamatovatelná) konstanta je,
ze 1 kWp v optimálně nainstalovaných panelech dá za rok 1 MWh elektřiny.
A co jsem viděl nějaká data z reálných instalací, tak to i celkem sedělo.

Ve Vašich výpočtech z dodaných dat to vyšlo zhruba na polovinu.
Zřejmě se na tom mimo jiné trochu projevuje ta orientace východ-západ.

PL