OT Energeticke grafy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Září 26 00:42:51 CEST 2022

No jo, politici prostě neznají jiná řešení, než dotovat, nebo omezovat...

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/usa-miami-beach-leguan.A220921_140140_zahranicni_ibar
Mě trvalo chvilu vygůglit, že leguán je nejlepší pečený nebo dušený.
Jenže politik místo toho vymyslí doneste je a dostanete prachy. Potom
bude vymýšlet, komu dalšímu dá prachy za likvidaci těch donesených.

PH