OT Energeticke grafy

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Září 25 18:25:20 CEST 2022

Hm, takže jsem celý život vlastně žil úplně špatně(((:: Co byste poradil 70
letému důchodci, který má nějaké úspory s chce je smysluplně investovat  ?
  Na samostatnou stavbu FVE si netroufám, technicky bych to sice asi
zvládl, ale lézt po střeše se mi nechce a absolvovat tu papírovou vojnu s
připojením,  tarifem , atd.  taky nehodlám absolvovat.   Takže
mám objednáno  FVE 5kWp, 10kWh baterku a plánuji tarif elektřina pro soláry
kde by ode mne měl ČEZ přebytky vykoupit a pak mi je s přirážkou ,
rovnající se distribuční sazbě, zase prodat.
Co je na tom v mé situaci blbě ?  Nebo mám raději jít někam demonstrovat za
zrušení dotací ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW