OT Energeticke grafy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 23 11:23:09 CEST 2022

No já bych to teda viděl dost kapitalisticky. Když je rozdíl cen větší,
než cena uskladnění kWh děleno účinností cesty tam/zpět, vyplatí se
ukládat ze sítě a tam dodávat. A když se tam započítá, že málo využitá
baterie umře za stejnou dobu jako trochu víc využitá, tak se může stát,
že se to třeba v zimě vyplatí ještě víc.

PH