Clanok o merani Edizonovej ziarovky, was: nieco s Poyntingom

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 21 20:21:43 CEST 2022

No, a ja by som zase spaleny papier nenazval rovno grafitom... :-)

Inak Edizon tunil zdroj toho "grafitu", pokial viem, skusil aj chlp z brady
nahodneho navstevnika laboratoria v Menlo Parku, a napokon komercne
vyrabana ziarovka mala vlakno z bambusu.

wek