Clanok o merani Edizonovej ziarovky, was: nieco s Poyntingom

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Září 21 20:11:18 CEST 2022

uplne dokonale, ze? Vedel som, ze sa bude pacit...
Ked som to rano uvidel hned som zacal tusit, ze bude co citat na
dovolenke na plazi :-)

musim este chvilu vydrzat, teraz kiloampere a ppm. Nainstalovali novy
zdroj a jedine docasne prepojky co sa podarilo narychlo zohnat su len
16x 240mm^2. Zjavne 3840 mm^2 na 20 kA nestaci, takze merania pri plnom
prude len na chvilu. Kym sa zacne tavit izolacia... Asi o tom tiez
napisem clanok.

b.