Rozdily u TTL rad

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 21 14:57:35 CEST 2022

TI ma nechutne mnozstvo datasheetov ktore idu do brutalnych podrobnosti.
Tazko povedat co chcete. Mozno
https://www.ti.com/lit/sg/sdyu001ab/sdyu001ab.pdf?ts=1663763826194&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F
?

wek

PS. HC a HCT sa lisia tym, ze HC je cisty CMOS, ma siroky rozsah napajania
2-5V a ma vstupnu rozhodovaciu uroven viacmenej v strede (symetricky voci
napajaniu); kdezto HCT ma fixne napajanie 5V+-10% a ma vstup kompatibilny
s TTL t.j. rozhodovacie urovne su fixne 0.8V/2.0V - HCT je urceny ako
priama nahrada za klasicke TTL, teda viacmenej LS.