Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Září 19 09:27:38 CEST 2022

Dobrý den,

Tak mi teď také dorazily 2 balíčky. Jeden šel 125 dnů, druhý 102, oba
CZ000xx. Na obou jsou postupně přelepované štítky Čína -> Litva ->
Gruzie 🙁  Za oba již vráceny peníze.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip