Atmega328p, TimerCounter1

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Září 16 11:54:56 CEST 2022

Zdravím,

ano samozřejmě :-) (i když vím, že tohle je typická chyba)

Ráno jsem u snídaně testnul kod od Pavla Hudečka a cosi z toho lezlo.
Lehkým pohledem byl rozdíl mezi mým a jeho nastavením jen v tom, že
registr ICR nastavoval po 8bitových půlkách a já jako celek.

Až budu mít trochu víc času tak to musím prostestovat více.

Díky

Petr