Re: Spínání velkých Mosfet

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Září 15 09:08:49 CEST 2022

Zkusil jsem objevit nějaký podobný budič s identickým pinoutem, neb
plošňák je hotov, ale nepovedlo se mi.

Asi jsem se netrefil do vhodného :-).

Ještě mě napadlo, pro tento okamžik budič zdvojit - tak jak to
doporučovala kdysi Ronja v LED budiči, ale to už bude asi velká prasárna.

Zatím jsem snížil PWM frekvenci a tím ztráty klesly na (zatím)
akcetovatelnou úroveň  a dokončím testování a uvidím co bude kde ještě
třeba změnit.

Díky

Petr