Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Září 14 19:28:19 CEST 2022

Hmm, zajimavy detail. Ted mne napadlo 'prozkoumat' ten balicek, zajimalo
mne, zda na nem najdu napr. nejake datum. Nic takoveho jsem nenasel, ale co
mne zaujalo byl velky napis Media Post. O tech jsem si myslel, ze dorucuji
jen noviny a letaky... Mozna se pletu, ale ti snad ani nemaji s CP nic
spolecneho. Kazdopadne - jak vidim kdo a jak roznasi ty letaky - tak
predpokladam, ze co se nahodou dostane z Nysy dal, tak se ztrati v dalsim
kroku. Tech letaku vidam vic u popelnic nez ve schrankach (ne ze by mi
chybely)
BR,
Marek