Farnell - pozdni dorucovani?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Září 14 11:05:51 CEST 2022

No tak to teprve pošlou časem. Je to na dobré cestě 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of V P
Sent: Wednesday, September 14, 2022 10:56 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Farnell - pozdni dorucovani?

Jo, vypada to tak... mezitim to nejak vylepsili, objednavku "poslali" a prisel i tracking number, jedinou chybickou je ze podle UPS neexistuje.... :D

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com<mailto:hwm.land na gmail.com>>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
Datum: 13. 9. 2022 16:52:09
Předmět: Re: Farnell - pozdni dorucovani?

C) je spravne: po dovolene jim zavolate vy, doresite co tam hapruje (mezitim vas 3x prepoji jinam) a oni vam to poslou (osobni zkusenost :-D )
BR,
Marek