Qt pro Windows

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Září 12 23:27:09 CEST 2022

Tak som vas nechtiac oklamal, pardon. Povodne som nechal vycislit
velkost adresara Qt u seba na disku, ale ja v nom mam 2 verzie:
5.4.1 - cca 4 GB
5.2.1 - cca 2.75 GB
a okrem toho tam mam nejaky skoro 1GB zip :)

Takze tie realne velkosti "vedia" byt este rozumnejsie. A pozeram, ze
napr. v 5.4.1 su aj zdrojaky o velkosti cca 1.7GB. To, co realne treba
je naozaj okolo 2GB. No, ako som stiahol, tak mam.

miro