Re: Galvanicka izolacia SPI, was: Kto z vas toto dokaze???

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Září 12 15:52:54 CEST 2022

zdravim,
ten dokument jsem před návrhem hw nečetl, to je škoda..
francouzský student na stáži, který se tomu věnoval naprogramoval do FPGA fixní prodlevu, takže to fungovalo pěkně i tak, i když dlouhodobou stabilitu (ani teplotní..) jsme netestovali.
na čem jsme si ale zatím vylámali zuby byla implementace filtru za násobičkou ..  myslím že jsem se tu na to i ptal.. v simulátoru to šlo, v reálu to nepochopitelně nepřenášelo dc...vycházel poměrně ostře, zkoušeli IIR protože FIR vycházel strašně dlouhý..
v.p.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.09.2022 10:43
> Předmět: Galvanicka izolacia SPI, was: Kto z vas toto dokaze???

Analog ma
 https://www.analog.com/media/en/technical-documentation/application-notes/an-1478.pdf <https://www.analog.com/media/en/technical-documentation/application-notes/an-1478.pdf>
 kde sa rozobera aj tento problem, a samozrejme maju aj riesenie, tiez od
 Linearu (so zodpovedajucou cenou a v micromodule BGA puzdre ako bonus),
 LTM2895.

 Finta spociva v tom, ze izolator si MISO od slave pekne nabuffruje a mastru
 ich odosle o jednu periodu SS neskor.

 wek