CAN analyzer Cando

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 12 00:27:59 CEST 2022

Co je na té desce prosím za procesor?
Podle neostré fotky na webu to vypadá na GD32F103.
Ale to snad podle mě není možné.
Nebo je z druhé strany desky ještě nějaký převodník USB/serial?
Čekal bych, že tam bude něco jako STM32F042 nebo STM32F072.
Pokud by se jim to povedlo rozjet na GD32F103, tak to by byl malý zázrak.
Nebo by to muselo znamenat, že to GD32 nebo plně kompatibilní se STM32.

Díky.
PL