Re: Hybridní měnič na síť

Neděle Září 11 21:59:06 CEST 2022

Mozna je to na mne, ty rezimy jsem uz zkousel ve vsech kombinacich,
kazdy ma nejakou chybicku proti mym predstavam...
Na sroubku je nalepka, zatim jsem to nerozdelaval kvuli pripadne
reklamaci, ale tusi nekdo, jestli je to uvnitr nejak rozumne modularni a
riditelne, ze bych tam nacpal vlastni procesor s logikou podle mych
predstav?