Re: Kto z vas toto dokaze???

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Neděle Září 11 17:03:13 CEST 2022

zajímavé..
a kdeže prosím udělali inženýři chybu?

já dělal nedávno pokusnou konstrukci lock-inu pro naše senzory, je tam LTC2378-20, kde výrobce uvádí nejmenší rychlost hodin 64MHz pro dosažení 1MSas,
vyčítání dat  je zapojené přes oddělovač ADUM152N a trochu mě překvapilo, jak to nepříjemně zamíchá s časováním  - perioda clocku 15.6ns, propagation time 14ns...
to si pak člověk říká, jak to může fungovat třeba na motherboardu PC na 1GHz...:-)

v.

> Od: "Daniel Valuch" <balu na k-net.fr>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 10.09.2022 19:10
> Předmět: Kto z vas toto dokaze???

z 18-bitoveho AD prevodnika sa mi podarilo urobit ziarovku. Kudol dymu,
 potom v rohu cez teraz uz chybajuci kus puzdra ostala pekne svietit
 zerava (zrejme) prepatova/ESD ochrana. Krasne asi minutu. Potom som
 vypol zdroj :-)

 http://cern.ch/dvaluch/temp/LTC2353LX-18.jpg <http://cern.ch/dvaluch/temp/LTC2353LX-18.jpg>