znaceni CD74hc112 / hj112 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Září 11 08:43:19 CEST 2022

musel jsem bohuzel preosadit i posledni pcb, abych dokoncil zakazku, ale
ty HJ112 jsem si schoval a pozdeji osadim na nekterou desku co tu mam na
opravu.
jedna se o jednoduchy simulator sitoveho napeti s regulaci amlitudy, kde
zdrojem je prave napajeni z 230V. nejdrive tedy detektor s optoclenem
PC357, z nej lezou ty "jehly". 130hz co ukazuje na obrazku ten
osciloskop je "jeho problem", asi by rad roztahnout casovku, ale je to
50hz. pak se ten detekovany signal 50hz prevede na 50:50 signal a pres
zesilovac s regulaci se to pusti do maleho trafka, kde zase vyleze 50hz,
ale s moznosti nastaveni 50V - 280V. vystupni prubeh signalu neco co
muze vzniknou z "krabicoveho" signalu po pruchodu trafkem :-) na
predvadecku funkce zarizeni to staci.
v datasheetu, co tu uz byl v odkazu, je oznaceni HJ112 POUZE vec baleni
.
https://www.ti.com/lit/ds/symlink/cd74hc112.pdf?HQS=dis-mous-null-mousermode-dsf-pf-null-wwe&ts=1662625297405&ref_url=https%253A%252F%252Feu.mouser.com%252F
objednavatel nema zajem hledat pricinu, je to serie 60ks co se opakuje
tak jednou za 1 - 2roky a mozna uz nikdy, takze to proste preosadi. ja
si na pokusy musim najit vlastni cas.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65