Re: Hybridní měnič na síť

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Září 10 14:49:32 CEST 2022

Z dokumentace toho měniče GoodWE GW8K-ET jsem opsal tohle :

Max. Efficiency  98.2%  - nevím co to znamená
Max. Battery To Load Efficiency   97.5%  tohle je asi pro výkon, dodávaný z
baterie do sítě
Europe Efficiency  97.5%  nevím co to znamená, na Internetu jsem nic kromě
chvály na Evropu, jak je dobrá v úsporách, nic nenašel
MPPT Efficiency  99.9%  tohle jsem našel na Wiki, je to v podstatě
nastavení vstupního pracovního bodu

Všechna ta čísla jsou obdivuhodně vysoká, jsem zvědavý, jak to bude
doopravdy.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

[image: width=]
Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 10. 9. 2022 v 13:26 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>