Re: Hybridní měnič na síť

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Září 10 09:45:14 CEST 2022

To by mě stejně zajimalo co tam tolik žere. To musi vyzarit i docela dost
tepla (eq 70W zarovce). Když si vezmu třeba klasický ne-hybridni menic
Victron tak ten má spotřebu ve standby snad pod 1W a sahá si po zátěži a
pokud nějaká vznikne tak během vteřiny nastartuje a i kdyz bezi tak bez
zateze jsou to snad 2W. A k tomu MPPT s nabijeckou také Victron a to ma
také vlastni spotrebu uplne minimální. Takže nějaké to přepínání a
dotezování ze sítě má tak ohromnou vlastni spotřebu i kdyz to nic nedela?
Zvláštní v dnešní době...