JLCPCB - technologicke limity?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Září 10 00:12:29 CEST 2022

Zdravim,

potrebuju udelat mrnavou a docela hustou desticku, tak jsem se sel podivat,
jake ma JLCPCB technologicke limity. Nekde jsem se docetl, ze 6 mil, tak
jsem to cele naroutoval na 6/6 a kdyz jsem to sel nahrat do toho jejich
online vieweru, tak mne pochvalil, ze cela deska ma width a spacing vetsi
nez 10 mil - coz je navic kravina, fakt je to routovane sestkou.

Netusite, kde jsou limity doopravdy? S 10/10 nemam narok, to se mi tam
nevejde, 6/6 je s odrenejma usima pouzitelne. Docela by mne potesilo,
kdybych nemusel menit dodavatele.

Diky.

Pavel Kutina