OT: Aliexpress - kudy chodí zásilky.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Září 9 09:39:36 CEST 2022

Dobrý den,
je pro informaci o jedné konkrétní zásilce z Ali:
- objednal jsem 3.6. pár RFID čipů za USD4.35
- zasláno Cainiao Super Economy Global
- 15.6. se zásilka zasekla na Out for delivery - Received by local
delivery company
- podal jsem Dispute, 16.8. mi vrátili celou cenu
- dnes 9.9. zásilka přišla

Odlepuju poštovní nálepky:
- první je nějaká čínská nálepka, kde je vyhvězdičkované jméno, tracking
je CZ0000xxxxxxxx
- pak je nálepka OB Post+ Vilnius Lihuania se stejným trackingem
- a nakonec Georgian Post Tbilisi, Geogia, která mí jiný tracking

Takže to lítalo po všech čertech, asi se to do Gruzie zatoulalo.
No peníze mám zpět, čipy mám a čkám na jiné, které jsem mezitím objednal.

--
Martin Hanek