Re: Hybridní měnič na sí»

jurp jurp na volny.cz
Pátek Září 9 07:36:16 CEST 2022

U Schracka by to byl  BZ326472  za ~620,- bez DPH.
civka 1.5-2.5W
Do ztratoveho vykonu se pocita i otepleni kontaktu pruchodem proudu.
A tento sumarni vykon se zase pouzije pri vypoctu otepleni rozvadece.

Jeste se zatatymi zuby zminim  VS425-22 230V AC/DC od Elkoep  478,- bez DPH,
ale jen proto, ze to neni jejich vyrobek a je tam jenom jejich logo.
civka 2.6W

Jen male upozorneni, instalacni stykace nemaji primo vedene kontakty,
takze muze nastat pri slepeni kontaktu krizovka.

Ze stykacu s mechanickou blokaci (Schrack) by to slo poskladat
2ks  stykac LZDC25B3  ~365,- bez DPH (AC1 40A/AC3 25A)
nebo
2ks  stykac LZDC18B3  ~265,- bez DPH (AC1 32A/AC3 18A)
1ks  mechanicka blokace LZZCL001  ~75,- bez DPH
prikon civek 4W

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.