Re: OT Koloběžky - zpátky k technice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 9 01:22:10 CEST 2022

Tak jsem zkusil rozebrat - no to sem si naběh
Uvolnil jsem oba šrouby, čímž vidlice začala jít dost volně otáčet.
Zkusil jsem ji vytáhnout - nešlo.
Vzhledem k tomu, že horní konec trubky má závit, zkusil jsem otáčet
otáčku na jednu a druhou stranu, zda se něco změní - nevypadalo to.
Šrouby jsem zas utáh - ale vidlice už zůstala volně pohyblivá
obrázky:
https://dejvice.cz/edison/tmp/vidlice.html
u posledního je i popis co a jak se hýbe

Co teď?

PH