[OT] GME a jejich celorocny april

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 8 21:05:51 CEST 2022

Tak to funguje v GMe odjakživa.
Dostupné je to, co je na dané pobočce nebo v centrálním skladu.
Stažení něčeho z jiných poboček je složité. Někdy se to dá domluvit
(mailem, telefonem), ale vždy s tím je problém.
Když to mají jednou na skladě pobočky, tak jediná cesta, jak to dostat
ven, je u nich zřejmě přes pokladnu dané pobočky.

Za sebe ale říkám, že jsem rád, že ještě aspoň nějaká firma jako GMe
existuje.
Sice se dneska dá všechno objednat z nějakého e-shopu.
Ale pokud člověk aktuálně potřebuje 1 kus stabilizátoru LM317 za 9
korun, tak možnost stavit se tam po cestě z práce a koupit to přes pult
je velmi příjemná.
Samozřejmě takhle výhoda platí jen pro těch pár měst, kde má GMe prodejnu.

PL