Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Září 7 12:12:36 CEST 2022

Ja odkedy zacala posta vyberat vypalne 2eura, tak davam uz len aliexpres
postu, bud standard alebo saver. China registered (nemam info ci je
vypalne) uz nedavam, ani cainiao (tam vzdy platim 2 eura).

Aliexpres posta mi chodi bud UPSkou az domov, alebo postou do schranky.
Niekedy pride prebalenych viac zasielok dokopy (combined shipping).